Egy perc az egészségért

Hallott már a meditáció jótékony hatásairól és szeretné kipróbálni? Nem kell túl nehéz célokat kitűzni: próbálkozzon meg egy 60 másodperces gyakorlattal. Végezhető a nap bármelyik szakaszában és garantáltan felfrissíti és energiával látja el a szervezetet, segít a nappali koncentrálásban és az esti lazításban.

Első lépésként keressen egy nyugodt, csendes zugot, ahol nem zavarják a külvilág zajai. Üljön le egy székbe, a lábait helyezze a földre és egyenesítse ki a derekát. A kezét tegye a térdeire, tenyérrel fölfelé és indítsa el az időmérőt. Az egy perc alatt ne törődjön semmivel, csak koncentráljon a mély ki- és belégzésre.

Ne aggódjon, ha eleinte nem tud megszabadulni a nyomasztó gondolatoktól – valahányszor észreveszi, hogy elkalandozott az agya, próbálja meg számolni a lélegzetvételeket. Ha minden nap elvégzi ezt a gyakorlatot, egyre könnyebb lesz megnyugodnia és csak a meditációval foglalkozni. Ha több ideje adódik napközben, hosszabbíthatja a gyakorlatot, de ha nem, ez az egy perc is elég a felfrissüléshez. (Santé Magazine)

Címkék:    

Related Articles