VARÁZSLATOS SZÉNHIDRÁTMENTES DIÉTA, AMI UTÁN NYUGODTAN RÁÁLLHATSZ A MÉRLEGRE. ÉS MÉG SZENVEDNED SEM KELL!

A szénhidrátmentes diéta lényege, hogy a fogyasztható élelmiszerek csak fehérjét és zsírokat tartalmaznak. Tovább tart a teltségérzet, és javul a test zsírégetésének hatékonysága. Ezt a diétát ráadásul nagyon könnyű betartani.

Így néz ki egy napi étkezés rend:

  • Reggeli: két főt tojás, pár szelet keménysajt, kávé vagy tea; cukor nélkül!
  • Ebéd: főtt vagy sült csirkemell, zöldség, pár szelet keménysajt
  • Uzsonna: egy marék dió, egy fél grapefruit
  • Vacsora: főtt zöldborsó, egy szelet csirkemell vagy hal
  • Késő esti vacsora: 2 deciliter kefir

Ételek, melyeket nyugodt szívvel ehetsz::

  • Csirke, pulyka, marha és bárányhús
  • Halak
  • Tojás, kemény sajt bármely mennyiségben, ritkábban túró és kefir
  • Uborka, karfiol, fejes káposzta, retek, zeller, fejes saláta és gomba
  • Citrusfélék és alma
  • Dió, tökmag, napraforgómag
  • Tea, kávé cukor nélkül – természetesen cukor nélkül
  • Ritkán és kis mennyiségben fogyasztható hajdina, borsó és zabkása

Ételek, melyeket ne fogyassz:

  • Édességek, cukrok, méz
  • Felvágottak, kolbászfélék, konyhakész termékek, félkész (mirelit) termékek
  • Minden olyan étel, ami gabonafélét, illetve lisztet tartalmaz
  • Burgonya, sárgarépa, cékla, kukorica
  • Alkohol
  • Banán, szőlő

Fontos szabály: Mindig étkezés előtt igyál! Az is növeli a teltségérzetet! Naponta min. másfél liter vizet kell innod, de legjobb, ha 2-3 litert fogyasztasz.

Ha ezt be tudod tartani, és még napi félórányi mozgást is beiktatsz az életedbe, meglátod, csak úgy ugranak le rólad a kilók!

(Forrás)

Tetszett az írásunk? Akkor oszd meg másokkal is!

Címkék:    

Related Articles